BV Squirrels
Mei 19, 2012, 07:31:04
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
: 18 september - Bekerwedstrijden Heren 1
Startpagina
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
BV Squirrels
>
BV Squirrels
>
Heren 1
>
Bekerwedstrijd tegen Weert
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: Bekerwedstrijd tegen Weert (gelezen 260 keer)
Oboema
Bestuur
Peanut
Bekerwedstrijd tegen Weert
«
Gepost op:
Oktober 11, 2010, 04:07:38 »
Gisteren (zondag 10.10.10) was de bekerwedstrijd tegen H2 uit Weert (eerste divisie).
Het was een geanimeerd gevecht: eindstand 99-106. Stel je voor, scoor je bijna 100 punten, grijp je helaas nog naast de overwinning.
Maar er werd dan van beide kanten ook volop gescoord. In het begin verdedigde Weert (die maar met z'n zessen waren, en met spelers uit U16 en U18 naar ik begreep) een zone-verdediging en die wist Squirrels goed te slechten.
Toch was de individuele klasse van de weert-spelers erg goed en schoten ze veel raak (ook buiten de 3). Indrukwekkend waren ook de fast-breaks die Weert liep. Regelmatig een 4-1 of 4-2 situatie...
Maar ons "vlaggenschip" zette er een puike wedstrijd tegenover, met af en toe goed verdedigen, goede aanvallende rebounds en een gezonde dosis vechtlust.
Maximale voorsprong van Weert was een punt of 15, maar H1 kwam terug tot een punt of 3 voordat Weert het afmaakte.
Helaas kon Squirrels er net niet overheen (had er misschien wel ingezeten), wellicht ook doordat ze zaterdagavond ook al gespeeld hadden. Maar ook omdat soms een klein beetje geluk, maar ook geduld ontbrak.
Maar het was een mooie en aanvallende wedstrijd en zeker voor het publiek ook erg vermakelijk. Deze was trouwens erg sportief, ook om de slam-dunk van een Weert-speler over een Squirrels speler heen (zal zijn naam niet noemen, maar hij is lang....) met applaus te belonen.
Ik kan me niet voorstellen dat deze prestatie geen vertrouwen geeft voor de volgende competitie wedstrijden.....
Zonder zwart geen wit
Buffel
Bestuur
Peanut
Re:Bekerwedstrijd tegen Weert
«
Antwoord #1 Gepost op:
Oktober 11, 2010, 04:23:08 »
U16? Dat betekent dat ze 14 en 15 jaar oud waren.. Ze waren niet groot, maar volgens mij toch wel 17-18-19.
Ik hoorde dat er 4 in U20 Eredivisie spelen en 2 in Heren 2 Eerste Divisie. Maar daarvoor moeten ze wel 10 keer per week trainen.
Oboema
Bestuur
Peanut
Re:Bekerwedstrijd tegen Weert
«
Antwoord #2 Gepost op:
Oktober 11, 2010, 04:32:23 »
Tja, ik heb het ook maar van horen zeggen (van de enige meegereiste Weert-supporter)..... ik ken ze zelf niet persoonlijk
Maar die jongens/mannen zullen inderdaad een hoop trainingsuren maken... (en waarvoor? om maar met 7 punten te winnen van een team dat maar 2 keer p.w. traint en de avond ervoor nog een wedstrijd heeft gespeeld
)
Zonder zwart geen wit
Pagina's: [
1
]
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
BV Squirrels