BV Squirrels
Mei 19, 2012, 07:35:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: 18 september - Bekerwedstrijden Heren 1

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Spelregelwijzigingen seizoen 2010-2011  (gelezen 640 keer)
Ref
Mini
**

« Gepost op: September 06, 2010, 04:25:02 »

De interpretaties op de wijzigingen van de spelregels zoals door de FIBA aangekondigd zijn te lezen in dit document:

http://www.basketball.nl/files/Vergelijkingsdocument_FIBA_Interpretaties_2010-2008.pdf

« Laatste verandering: September 06, 2010, 04:27:05 door Ref » Gelogd
Keyser Soze
Mini
**

« Antwoord #1 Gepost op: September 07, 2010, 09:21:15 »

Vreemd dat het niet werkt, nu dan wel??

http://www.basketball.nl/files/Vergelijkingsdocument_FIBA_Interpretaties_2010-2008.pdf
Ref
Mini
**

« Antwoord #2 Gepost op: September 07, 2010, 06:36:00 »

Blijkt dat het forum moeilijkheden heeft met het downloaden van pdf-jes.

Om toch goed op de hoogte te zijn van alle wijzigingen hierbij een link naar de website van de Belgische (Vlaamse) Basketballbond (VLB).
In het eerste artikel, Spelregelwijzigingen, wordt verwezen naar een document Spelregelwijzigingen 2010 - 2011 [3,3 Mb PDF]
Als je gebruik maakt van deze link kom je in een document waar de laatste wijzigingen duidelijk staan vermeld en a.d.h.v. filmpjes en afbeeldingen worden toegelicht.

Tijdens de Landelijke Scheidsrechtersstage van de NBB werden we door een Vlaamse international geïnstrueerd.
Deze ref maakte hierbij gebruik van dit document.

Let op: Voor alle klassen (m.u.v. Heren Eredivisie) gelden de regels m.b.t. de vloerlijnen (vergroot 2-punts gebied, no-charge semi circle, rechthoekige bucket) nog niet!!!

http://www.basketbalvlaanderen.org/Arbitrage/Nieuws/

En..... voor degene die het nog niet wisten: Ik ben gepromoveerd tot landelijk scheidsrechter.
M.u.v. de aankomende bekerwedstrijden fluit ik dit seizoen niet meer in het Rayon en richt me op de Eredivisie Jeugd, Heren Eerste divisie en Dames Promotiedivisie.
Keyser Soze
Mini
**

« Antwoord #3 Gepost op: September 08, 2010, 06:39:18 »

En..... voor degene die het nog niet wisten: Ik ben gepromoveerd tot landelijk scheidsrechter.
M.u.v. de aankomende bekerwedstrijden fluit ik dit seizoen niet meer in het Rayon en richt me op de Eredivisie Jeugd, Heren Eerste divisie en Dames Promotiedivisie.

Gefeliciteerd, leuk, goed voor de freebees.
enrique
Peanut
*

« Antwoord #4 Gepost op: September 09, 2010, 02:25:23 »

ik wacht nog op de spelregelwijziging binnen squirrels waarin bekend wordt gemaakt dat........... ja hoor daar issie weer........... er weer bier is toegestaan op de tribune.

Niet dat ik er dit jaar veel profijt van heb... hoop namelijk meer wedstrijden zonder blessure uit te spelen dan vorig jaar.
Ref
Mini
**

« Antwoord #5 Gepost op: September 09, 2010, 05:24:32 »

En mocht je geconfronteerd worden met een teveel op de bank......

..... kun je altijd nog wat extra wedstrijden fluiten  Knipoog
Kneppeman
But I don't even....
Administrator
Peanut

Knep > Chrono

« Antwoord #6 Gepost op: September 22, 2010, 02:53:24 »

ik wacht nog op de spelregelwijziging binnen squirrels waarin bekend wordt gemaakt dat........... ja hoor daar issie weer........... er weer bier is toegestaan op de tribune.

Niet dat ik er dit jaar veel profijt van heb... hoop namelijk meer wedstrijden zonder blessure uit te spelen dan vorig jaar.
Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: